HAR DU LYST

LYST TIL AT

VÆRE MED?

Sambaskolen Poco Loco – selvstændig forening, som arrangerer undervisning under Den Rytmiske i Nordkraft.

Der undervises i original sambatradition direkte importeret fra Rio de Janeiro. Med vore farvestrålende dansere og dygtige musikere spreder vi glæde og begejstring med vore shows og parader.

ALDERSGRÆNSE

Sambaskolen er åben for alle fra det år de fylder 18 år. Unge under 18 år kan evt. få kompensation med forældres/værges accept. Kontakt os, hvis du har spørgsmål hertil.

POCO LOCO PERCUSSION     |     MUSIK

Har du lyst til at spille percussion. Der undervises primært i samba batucada (den stilart, der spilles mest i Rio De Janeiro), hvor der lægges vægt på energi, breaks, opstarter, kald og en forståelse af sambaens natur.

Tid: Søndag kl. 15.00 – 17.00
Lærer: Bjørn Larsen og Ivan Pedersen

POCO LOCO DANS OG TEKNIK     |     TEKNIKHOLD

For dem, som har brug for at lære det grundlæggende i samba. Der arbejdes med teknikker, som er essentielle for sambaens trin og bevægelser med fokus på bl.a. hofte og benarbejde, udstråling i dansen og generel kropsforståelse og kropskontrol.

Tid: Teknikhold: Søndag kl. 14.30 – 16.00
Lærer: Kristin Engerstrøm og Natasha Tracey

POCO LOCO DANS    |     SHOWHOLD

Du har lært det grundlæggende og er klar til næste trin mht. avanceret dans. Du lærer at danse samba som til Rio’s karneval med faste koreografier og ideer til improvisation

Tid: Showhold: Søndag kl. 16.00 – 17.30
Lærer: Kristin Engerstrøm og Natasha Tracey

Sæsonstart

Vi fejrer hver sæsonstart med to gratis øvere

Du kan helt gratis og uforpligtende afprøve, om samba er noget for dig. Vi advarer dog: Det er vanedannende ;)

Sæsonstart i februar og september. Følg begivenheder på Facebook.

Tilmelding ikke nødvendig. Du møder blot op på

7. sal i Nordkraft (Den Rytmiske).

DANS

Som danser vil du blive introduceret til hvem og hvad Poco Loco er. Du vil prøve grundtrinene i samba og mærke den smittende glæde fra dansen og musikken. Åben for alle niveauer.

MUSIK

Som musiker vil du blive introduceret til hvem og hvad Poco Loco er. Du vil prøve grundrytmer fra sambaen og mærke den smittende glæde fra musikken. Åben for alle niveauer.